سفارش تبلیغ
صبا ویژن



صندوق اسرار(1) - .: زندان دختر عمو طاووس:.

s
به نظرتون این آقاهه داره به چی نگاه می کنه؟!
شاید...

ss
...داره به این نگاه می کنه!
آهان داره به این نگاه می کنه..


...داره به این آقاهه نگاه می کنه چون این آقاهه می خواد اون رو نجان بده..خوش به حالش.

 



نویسنده » شاتقی . ساعت 5:23 عصر روز پنج شنبه 86 آبان 10


این احمدی نژاد داره زیاد خودش رو توی این دانش گاه ها داخل می کن...
اااا...
راستی می گی ها..اون خودش یه پا استاد دانشگاه بود..خسته نباشه.

راستی عیدتون مبارک...



نویسنده » شاتقی . ساعت 10:0 عصر روز جمعه 86 مهر 20


نسش

دیدار احمدی نژاد و دانش جویان دانشگاه تهران...

سی

نویسنده » شاتقی . ساعت 9:54 عصر روز جمعه 86 مهر 20


aaa

دیدار اسکف از قم...



نویسنده » شاتقی . ساعت 5:32 عصر روز جمعه 86 مهر 20


پوتین واشنگتن را به خروج از پیمان ضد موشک بالستیک تهدید کرد

خبرگزاری فارس: رئیس‌ جمهور روسیه بار دیگر در دیدار با وزیران امور خارجه و دفاع آمریکا تهدید به خروج مسکو از پیمان منع گسترش موشک‌های بالستیک کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه،"ولادیمیر پوتین"،رئیس‌جمهور روسیه در نشست امروز خود با کاندولیزا رایس و رابرت گیتس بار دیگر اظهار داشت: در صورت استقرار سپر دفاع موشکی آمریکا در لهستان و چک، برای ما مشکل است در چارچوب پیمان منع گسترش موشک‌های بالستیک باقی بمانیم.
رئیس‌جمهور روسیه همچنین گفت باید کشورهای دیگر نیز به این پیمان بپیوندند تا این پیمان آمریکا و شوروی سابق پیمانی جهانی شود.
پوتین از مقامات واشنگتن خواست تا زمانی که مذاکرات بین دو دولت بر سر این طرح ادامه دارد، به فکر استقرار سپر دفاع موشکی در اروپای مرکزی نباشد.
هنگامی که آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی پیمان منع گسترش موشک های بالستیک را امضا کردند فقط 9 کشور موشک بالستیک داشتند در صورتی که امروز بیش از 30 کشور موشک بالستیک دارند و 14 کشور در تولید یا صادرات موشک بالستیک و تکنولوژی مربوط به آن دست دارند.
این پیمان ضد موشک بین آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی در دسامبر 1987امضا شد و از ماه می 1988برای مدت نامحدود وارد مرحله اجرایی شد و بر اساس این پیمان این دو کشور باید موشک‌های بالستیک خود را با برد بین 500 تا 5500کیلومتری را نابود کرده و از گسترش آن خودداری می‌کردند.
اما پس از آنکه آمریکا اعلام کرد قصد دارد یک سیستم دفاع ضدموشکی را در جهت همکاری تسلیحاتی در جمهوری چک و یک پایگاه موشکی بالستیک در لهستان ایجاد کند و همین امر نیز با واکنش شدید روسیه مواجه شد، مقامات کاخ کرملین هشدار دادند سیستم‌های راهبردی موشکی روسیه قادر به هدف قرار دادن هر نوع تاسیسات دفاع موشکی آمریکا در اروپای مرکزی خواهند بود و اگر لهستان و چک تصمیم به چنین کاری بگیرند، نیروهای راهبردی موشکی روسیه، قادر خواهند بود تاسیسات دفاع موشکی آمریکا را در خاک این کشور هدف قرار دهند و زرادخانه موشکهای قاره‌پیمای خود را که بیش از 5 هزار کیلومتر برد دارند تقویت کنند.
این در حالی است که آمریکا تاکید کرده هدف از گسترش دادن سپر موشکی در لهستان و جمهوری چک مقابله با روسیه نیست چون در هر حال نمی‌توان با زرادخانه بزرگ و پیشرفته موشکی روسیه مقابله کرد، بلکه هدف از این کار بازداشتن کشورهایی مثل ایران و کره شمالی است تا این کشورها نتوانند تهدیدی موشکی برای واشنگتن باشند.


نویسنده » شاتقی . ساعت 5:23 عصر روز جمعه 86 مهر 20


s



نویسنده » شاتقی . ساعت 5:13 عصر روز جمعه 86 مهر 20


رییس جمهوری روسیه: آمریکا در استقرار سپر دفاعی شرق اروپا عجله نکند!

رییس جمهوری روسیه روز جمعه در دیدار با وزیران امور خارجه و دفاع آمریکا در مسکو ، از واشنگتن خواست در اجرای تصمیم خود برای استقرار سپر دفاع ضد موشکی در اروپای شرقی عجله نکند.

"ولادیمیر پوتین" همچنین بر ضرورت توافق کشورش با آمریکا در مورد نابودی موشکهای با برد کوتاه و متوسط تاکید کرد.

به گزارش تلویزیون روسیه، "پوتین" گفت: در حالی که کشورهای دیگر حتی در نزدیکی مرزهای ما دست به گسترش چنین تسلیحاتی می‌زنند ، مسکو واشنگتن باید به این توافق رسیده و حتی آنرا جهان شمول کنند.

"کاندولیزا رایس" در این دیدار بر عزم کشورش برای رفع اختلافات موجود دو طرف در زمینه کنترل تسلیحات و نابودی موشکهای با برد متوسط و کوتاه تاکید کرد.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته ادامه یافت.

وزیران امور خارجه و دفاع آمریکا برای انجام مذاکرات موسوم به ‪ ۲+۲‬با همتایان روس خود در مسکو بسر می‌برند.

قرار است در این مذاکرات موضوعاتی مانند استقرار سپر دفاعی آمریکادر اروپای شرقی، موضوع کنترل و نابودی تسلیحات موشکی ، مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله برنامه اتمی ایران مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش وزارت امور خارجه روسیه، مسایل مربوط به امنیت راهبردی بین‌المللی در محور رایزنیهای دو طرف در این دیدار قرار خواهد داشت.

"سرگئی لاوروف" و "آناتولی سردیوکوف" وزیران خارجه و دفاع روسیه با "کاندولیزا رایس" و "رابرت گیتس" عصر امروز این نشست را تشکیل می‌دهند که احتمالا تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

دو دور رایزنیهای کارشناسان روسیه و آمریکا در این مورد در ماههای سپتامبر و اوت انجام گرفت که به گفته "سرگئی کیسلیاک" معاون وزیر امور خارجه روسیه نتیجه‌ای به همراه نداشت.

واشنگتن به بهانه واهی تهدید موشکی ایران برای کشورهای اروپایی تصمیم به استقرار سامانه پدافند موشکی خود شامل یک ایستگاه رادار و ده موشک رهگیر در کشورهای چک و لهستان گرفته است.

این مساله در حال حاضر مهمترین اختلاف روسیه و آمریکا می‌باشد.

مسکو استقرار این سامانه دفاع موشکی راهبردی در مجاورت مرزهای روسیه را تهدید جدی برای امنیت خود دانسته و مقامهای روسی از هدف‌گیری واحدهای سامانه مذکور در صورت استقرار سخن گفته‌اند.

"ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه در ماههای اخیر، خواستار استفاده مشترک روسیه و آمریکا از ایستگاه رادار قبله جمهوری آذربایجان و ایستگاه راداری در جنوب روسیه به عنوان گزینه‌ای جایگزین استقرار سامانه پدافند موشکی آمریکا در اروپای شرقی شد.



نویسنده » شاتقی . ساعت 5:3 عصر روز جمعه 86 مهر 20


<      1   2   3   4   5      >
"right" style="color:#6d8aad" dir="rtl">